klantgericht

De klant in het middelpunt zetten biedt ook meer veiligheid!

Maar hoe combineert u nu klantgerichtheid met veiligheidspreventie? Wij leren het u en uw medewerkers.

Wanneer toepasbaar?

Hoe vaak wordt u zelf op de juiste manier geholpen in een winkel? Wij leren medewerkers dat het niet alleen leuk is om met klanten te werken, maar dat hierdoor ook onveiligheid wordt voorkomen.

Vindt u het dus van belang dat de klant op het juiste moment actief én alert benaderd wordt, dan is deze training daar bij uitstek geschikt voor. Hierdoor wordt verkoop en service vergroot en de kans op diefstal lager.

  • Verkoop Aanpak Kans (VAK)
  • Succesvol verkoopgesprek
  • Verkoop versus Veiligheid
  • Verschil klant en winkeldief
  • Wat te doen bij criminaliteit
  • Incompanytraining van 3 uur
  • Interactief met rollenspel
  • Prijs op aanvraag

Kunt u hier niet vinden wat u zoekt? Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

Veelgestelde Vragen