agressie

Agressie laat soms diepe sporen na, geeft spanning op het werk en kan leiden tot meer ziekteverzuim.

Samen staan we sterk, is ook hierin een juiste werkwijze. Wij leren u dit op een goede manier vorm te geven om agressie veilig af te handelen.

Wanneer toepasbaar?

Medewerkers die veel in contact komen met klanten worden getraind in het tijdig onderkennen van situaties die spanning veroorzaken. U leert op een consequente, veilige en de-escalerende manier op te treden tegen personen die deze spanning veroorzaken. Centraal hierin is het vinden van de juiste balans tussen klantvriendelijkheid en duidelijkheid. Middels rollenspel worden veel praktijksituaties nagebootst. Hierin staat veilig samenwerken voorop.

  • Nadruk op voorkomen agressie
  • Actuele ontwikkelingen
  • Waar letten overvallers op
  • Bewustwording geldhandelingen
  • Overvalprocedure en nazorg
  • Incompanytraining van 3 uur
  • Interactief met oefeningen/film
  • Prijs op aanvraag

Instap workshop Overval met winkeldiefstal en Qscan 2 uur gegeven voor €695,-

Kunt u hier niet vinden wat u zoekt? Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

Veelgestelde Vragen